Thursday, September 17, 2009

saya mengaku


iya benar

saya sangat bosan

duduk terperap didalam bilik yang sunyi lagi suram,

member2 yang selalu menghiburkan

sedang sibuk mengacau dodol agaknya

jadi tinggallah saya sendiri

bertemankan mr josh

dan miss fan tanpa kepala

yang setia bersama saya sejak 9 pagi..

ooh ye saya ada pengakuan untuk dibuat

akibat kebosanan, saya telah

1) menulis 2 entri dalam satu hari

2) melayan facebook lebih lama dari biasa

3) menonton 2 drama korea, 1 jepun dalam
masa yang sama, di tab yang berlainan
(coffee prince, we got married dan attention please)

4) mendonwload lagu raya yang boleh memilukan hati
(seperti suara takbir, air mata syawal, pulanglah)

5) langsung tidak menyentuh nota2, sekalipun tidak menjeling
kearah meja study

6) membuang masa yang agak melampau bagi
student yang ada 13 hari sebelum final

amaran: sila simpan rahsia ini!!!
*
*
*
*
*

anyway,

salam aidilfitri for all my besties..
sorry for everything..














0 comments: