Thursday, January 21, 2010

releks saje




1) rase nak hantuk2 kpale je kat pintu lab.
malu dowhhh ngn madam moon..
msti beliau keciwa lg tkejut
ambek tesl konon, dah sem 4 tp tak tau maksud adjective.
dushhhh. even standard 3 kids know the meaning.
saya tau la ape mende adjective tu.
i'm not that stupid. tu kan basic.
cuma angin puting beliung entah dari mne mmbawa virus sengal
tahap kepala gajah
hingga saya bce A D J E C T I V E
sebagai
A D V E R B
bengong kan saye??
so mmg patutla dpt ceramah free.
padan muka kau.
hahahahhahaha mari gelakkan dia

2) dah la rase diri ini sunnguh bodo,
dpt lak berite yg exam pedagogy nk buat sabtu ni.
habes plan baikkkkkk punye yg aku dh set up.
cisss.
so balik umh ari rabu
hari jumaat dh kne balik sahalam smule.
ini betul2 dugaan berat utk aku.
tapi ape bole buat??


3) dengan diri yg terase bodo + lara + keciwa + mngantuk
gagahkan diri gaks untk nek cab, gi ktm batu3, tunggu tren, blablabla
muka tak payah cakapla, selebet abes. mcm baru lps diceraikan. betul.
smpai je kl sntral tbe2 nmpk satu mamat hensem tak hingat.
okeh tipu.
dah usha beliau sejak beliau msuk kat subang jaya
hahahaha
tibe2 rase alive. atirah kau memang laaaa..
trus bela2 tudung tu. tak bole blaa.
okey kmudian bjalan2 la kt kl sntral tu.
mne tau kot2 trsempak lagi ngn mamat tu.
mne tau kan?
hee jalan punye jalan
nmpk booth yg jual
beg kecik lagi comel plbgai kaler yg sungguh comel
macam ade kuase mgnetik la konon
pegi la belek2 beg tu
try masukan ngage gmuk dlm tu
tak pikir panjang
trus bayar.
so korang kalo g kl sntral carik la booth tu
dpn burger king
siyes beg2 die sume kiut3
selipar roxy cam dayah idam2 kan pun ade kat situ
terbaekkkkkk laa
betul la omputih cakap
when girls are depressed, they eat or go shopping

4) pening tengok punye la ramai org nk nek monorel,
tp dpt gaks duduk.
bukan nk ckp aku ni baik ke hape
tp serba salah bile tgk satu mkcik yg agak brusia ni bdiri.
cube kalo mak aku bdiri
pastu org mude yg duduk wat dek je
konpem bgunung aku mgate org tu.
aku pun bg laa mkcik tu duduk
simple ethics tu kot
(msti dr pk bangga kan student dia mgaplikasikan ilmu)
hehehe.


5) smpai umah sume cam bese.
gelak2. gosip2. tu pkara lumrah la.
dalam pkul 6 lebih angah datang umah.
ape lg, btmbah la cerita utk dibualkan.
then, mse mkn mlm,

mak : yah busy ke sabtu next week?
aku : er tatau la mak. oke je kot. knape?
mak : jom gi pulau nak?
aku : haa?

hehehehehe :)


6) tercapailah hasrat nak tengok csi mlm tadi.
kacak mgancam sungguh mr. wolf tu.
belum lagi mr. eric delco punye killer smile.
haiaaaah.
tapi yg sedey nye episode akhir bg season ni
ialah pada rabu
MINGGU DEPAN.
:(


7) eh dah no 7?
emm liverpool mng lwn spurs mlm tadi
dapat la naik ranking.
tp still jao dgn chelc, man u ngn arsenel.
takpe, one step at the time eh?


8) last. td lps lunch dpt meset dr rara mukherji.
ade ke dean baru nk buat meeting ptg jumaat?
hmmmmmm
tak bole blaa.

0 comments: