Monday, May 24, 2010

korea lagi?







baru abis tengok you're beautiful.ala tau la orang lain dah brzaman dah abis tengok.
standed la cite korea, second hero kemain ensem, cool, gentle, misteri, tapi dapat tengok
heroin dari jauh jek sebab si hero yang blagak, mngada,eksyen, senang site brbeza gile la
dari si second hero dah bawak larik hati si heroin awal2 lagik.
haiahh. yang pelik tu, dah sah2 si second hero tu lagik berkarisma,
si heroin tu tetap suke si hero tuh. mnyampah laa.

tapi betul la orang kate ;
the best man win and good man finish last.
hehehee

oh ye aku kena admit yang ade few scene dalam cite tuh yang memberi impak
kat aku.ecececeh.

haa ni ade video excerpts yang best utk dilihat.
klik A utk dengar sore shin woo oppa
klik B utk tengok 3 perempuan jadian manggedik. muahahaaha
B ini khas utk adib :) dengan ucapan,
apelaa ko tak perasan part best ni.. hehe

sebut pasal adib, serius aritu 3 jam aku takleh tido memikirkan
camane le beliau letak tulisan korea kat tumblr beliau.
tapi segan nak tanye.
selepas digodek-godek,
yey saya juga berjaya.

두 팔은 널 안고 살아갈께 :)))))

SAYA SUKA INI
(cakap stail PK)



oh juga pasal kejadian tadi,
SITI MAISARAH HAJI AZMAN
saya minta ampun.
dan jika saya ditempat anda, saya juga akan mengalami
kekecewaan yang teruk.
apapun, saya taknak hilang awak sebagai salah sorang BFF saya.







0 comments: