Thursday, July 29, 2010

ehem.


- abah masih tak sihat.
tapi Alhamdulilah tak masuk wad.

- tadi kelas intensive belaja 5 minit je.
madam bagi projek suruh buat,
pastu anta 2 minggu lagi.
then class dismissed.

- esok tader kelas. minggu depan pun.
bagus la. letih la beulang-alik ni.
satu lagi,
tak payah menyemak kat umah orang dah.
YAY

- dalam library tadi, duduk dekat dengan meja
encik-baju-pink.
haha lama tak nampak beliau :)
note : ini rahsia kerajaan saya dengan dayah. kan dayah kan?
dan beliau nampak sangat kiut menekan-nekan kalkulator.
haiahhh


- betul la yang indah itu hanya sementara.
ondaway nak balik tadi,
sandal dua-dua belah tercabut.
IYE.DUA-DUA BELAH SEKALIGUS TU.
nasib baik dah nak sampai tesco.
tak pasal pasal terpaksa menyopping di xes. cis.

- lepas tu, masa bejalan-jalan kat jalan tar,
terbeli pulak dua benda lagi.
cis. cis. dan cis lagi.
sungguh tader harapan nak jadi pengguna bijak.
huh.

- pukul 5 sampai umah,
tak bukak tudung lagi terus gi dapur.
tapi nasi tinggal sikit sebab adin yang gemok tu dah abeskan.
alasan dia, "sape suruh tak bagitau nak balik"
hmphhhh. megi pun megi laa

- pukul 6 sampai 9 dok depan tv tengok AXN.
CSI TRILOGY tuu.
and yes, New York's team is the best team ever.

- godek-godek blog sape ntah dan terjumpe pics di bawah ni.
ish ish ish.

adorable.



ps : adib,thanks doakan abah aku..
hmm aku dah lame tak tengok cite baru. so YES aku nak!!
tapi aku tader laa minggu ni ngn minggu depan..
ko post dvd cite-cite tu bole?? :)
satu lagi, dulu aku nympah denga lagu c.n.blue yg bukan yonghwa nanyi.
sebab aku takut tersuke kat jonghyun.
tp sebab ko, aku denga gak lagu teardrops ape ntah tu.
not bad laa.

ps : dayah, layout kat tempat tu memang tak banyak yg cun kan?
aku pun rase macam nak tuka.





0 comments: