Saturday, February 13, 2010

H O L I D A Y

heloww..

disebabkan sambutan double hari yg brmakna..
so memang banyaakkkkkkkkkkkk cerita cambes kat tv.
sampai naik juling mata mne satu nak tengok..
belum lagi kes2 brebut channel, remote..
perang2 mulut tu konpem la normal..
hehehe

jadi disini LIST movie/drama yg DAH ditonton dlm mse 5 hari ini..

  1. maid in manhattan
  2. CJ7
  3. men in black
  4. wizards of wavely place the movie - BEst kalo anda minat selena gomez
  5. bee movie
  6. kungfu panda
  7. sassy girl
  8. mulan
  9. quantum of solace
  10. keabadian cinta
  11. jodha akbar
  12. love aaj kal
  13. devdas
  14. curse of the golden roses
  15. casanova
  16. the incredibles
  17. ratatouille
  18. 27 dresses
  19. enchanted
  20. what happen in vegas
  21. wendy wu
  22. avatar - yg kartun ye
  23. chipmunks 2
  24. high school musical
  25. kungfu dunk
  26. csi newyork, csi miami, csi las vegas
  27. madagascar
  28. finding nemo
  29. oprah
  30. slumdog millionaire
:) saya tau ini sangat dasat..tapi itulaa saya..kaki TV yg brjaya..
nampak sangat tak buat keje lain..
nk masak? kenduri blambak..so mkn kt situ je
so stakat sapu mnyapu, basuh mmbasuh, sambil tgok TV pon bolee kan?
hahaha
emm assignment? alamaakk belum dapat seru la nak buat..

anda prsan tak dalam list saya tu banyak cite brunsurkan kartun?
well itulah diaa.. bila duduk dengan sorg remaja lelaki yg tak sedar diri..
sampai pucca pun beliau tengok lagi..
ish ish ish
DAN..
dia sangat marah kalo saya menonton ape jua cerita yg 18sx
sebab dia cakap, cite2 mcm tu tak sesuai ditonton utk
budak 15 tahun

hehehehe ape punye skema la ko ni adin


esok insyaAllah nak gi bkelah smbey mngkap ikan.
beselaa xtvt fmly. nnti saya akan letak pictcha2 oke?
bole jumpe sdare mara, brgosipan, makan2..
bestbestbest..
pastu kononnye nk gi umah angah, ade besdey party..
msti ade kek, spagetti, pizaa...mak ai, heavenn betul
haiahh makan lagi..
so korang, sila jgn tkejut ye kalo lepas ni aku brsaiz XXXXXL
bukan salah aku, tp salah makanan sedap2 yg paksa aku mkn dorg...


hiks. ok c u next time bebeh.




0 comments: