Tuesday, February 9, 2010

obsessed









obsessed with this drama ;)

jerry looks handsome as a lawyer than be a badboy dlm meteor garden
ella pun looks good as poor girls than tomboyish tak jadi dlm hanakimi.

well cakap bnyk pun tara guna
so fre2 kan lah masa anda setiap petang sabtu.
haiahhh skali lagi tpkse lewat me-maghrib-kan-diri
hehehe. ditekankan disini ye. TRPAKSE.


ooh lupe.
hari smlam, 08022010 adalah ulang tahun 'berkesedudukan' saya
ngn mr josh tyler.
bagus tau mr josh ni.
jarang naik angin. maintenance pun murah.
err tapi tatau la lepas2 ni.

anyway thankss yer berkhidmat dengan baik bersama saya :)
ILY.

pasal 3-4 perkara malang yg mnimpa saya aritu
malas nk cakap lebih.
insyaallah kalo umo panjg
satu post KHAS untuk hal tresebut.
anda tunggu ye.


tadi ade impromptu speech.
macam bese, macam ayam je presentation tu.
ish ish ish



dan juga, saya gak emo 2-3 ari ni.
tau je la- hormonal disoder datang melanda.
sekalung prhargaan dan terima kasih utk org tertentu,
yg masih bersaba dgn saya.
i'm soryyyyyy.


daaa~~~~

0 comments: