Tuesday, April 13, 2010

yeay :)





Hai, sehat?
saya? alhamdulilah.
tp macam biasa la ulser aka BFF saya tu
memang tak lengkap hari-hari saya
tanpa dia datang mnyerang.
tula sape suruh malas minum air.
padan muka sendiri.

ohh cakap pasal sihat,
saya nak mengwar-warkan disini
bahawa laptop saya, si JOSH tu dah sihat.
thanks to FIZA ngan NABILA
dan semua yg mndengar bebelan saya:)

oleh kerana JOSH tu memang penuh ngn tok nenek virus,
so memang kena format baru..
dah alang2 format baru tu kan,
bila abang technician tu tanye,
nak tak tukar windows 7
laju je jawab nak..
selambe je tak pikir panjang..
tau je la saya ni kan,
tak akan menolak mende free..

haa punye la suke kan laptop kononye dah canggih
ambik kau masa kat umah, lps kls dr PK
try la on laptop
tkejut tau tetibe sound jadi tak betul
macam ade bunyik zergg zergg cmtu
ciss nak layan jiwang lagu titanic pun tak best

ape lagi msti la syak abang technician tu yg
buat ape2 kat JOSH saya.
die ni nak carik duit lebih la tuu
saje je suruh orang pegi balik kat kedai dia
pastu bole ketuk lagi mahal
ish ish ish
punye jahat pikiran saya..

rupenye masa saya kol encik hakim mgadu pasal ni,
dia cakap, windows 7 ni memang pelik sikit
dia kena ade software khas kalo nak sound elok.
kalo takde software tu, memang sound jadi buruk.
apakah?
jadi itulah tujuan saya ke aliff bistro sekarang ni
semata-mata mndownload menatang alah tu
ish ish ish
dah kaco schedule saya nk abiskan jaja&din
tapi takpelaa demi JOSH tersayang...




tau tak saya sgt gila dengan lagu she is-by clazziquai,
ala ost my lovely samsoon tu
sebenarnye dari dulu saya sukaa sangat ngn lagu ni
tapi skrg mnjadi2 gilenye..
nak2 yg piano version.


0 comments: