Monday, October 19, 2009

pelik tapi benar

kucing makan roti?

posing 18sx dam-dam bila dh kenyang


kita sume tau kucing makan ikan
kalo tuan si kucing tu kaye,
kucing tu akan mkn freskies,or mende2 sewaktu denganye
okey, si kucing gemuk berbulu lebat di atas ni
sangat la pelik
die makan je ape2 makanan,
lgsung tak memilih

alah bukan sume kucing ke mkn sume bende?

okey, saya tau anda akan ckp mctu
baiklah.
si dam-dam ni
mgejutkan kami sekeluarga bile,
bole mngabeskan seulas durian bersaiz sederhana.
ye, betul.
kucing saye ni makan durian
jadi lps dr tu,
stiap kalo ktorg mkn durian, si dam-dam akan join skali
dan, die pndai mmelih buah yg sedap,
ish2

tak cukup pelik?

si dam-dam kemudiannya membuat abah sayegeleng2 kpale
bila,
die mnjilat krim kek shingga abes...
ish2
okey cuba bygkan,
bile kite potong kek,
pisau yg kite gune tu
akan ade ksan2 krim kek kan?
disitulah si dam-dam ni
mnjilat krim2 trsebut
hgg licin lg bersih, waima lgsung tiada setiti krim pun yg tggl.
mksudnye , saye xperlu lg basuh pisau itu,
sbb dah bersih.
thanks ye dam-dam, makes my life easier
hee

dan, pagi tadi
skali lg dam-dam buat prangai
bila mlahap 2 keping roti,
seperti gambar diatas.
ish2. pelik betul



itulah dia cerita utk hari ni.
saya xtau pulak kalo kucing mmg mkn durian, krim kek dan roti.
sbb satahu saya, mknan trsebut bukan mkanan kucing.
oh ye,
maaflah jika anda rase saya yg lebih2.
but for me, hal ini mmg pelik dan saya patut lebih2.
haa?

wallahualam.





0 comments: