Thursday, December 31, 2009

2009 story~~~


2009 was a good year for me. let's recap my important date..

17 jan -- my first co-curiculum camp a.k.a vege camp,
only at msu..nothing much
03 feb -- my first blood donation..baru tau diri ini rupenye bdarah B..
mcm abah..
08 feb -- bought my first property, at lowyat, together with Balqis and De
bukan ape, bcoz it's 1st expensive thing that i had, rase sgt2 teharu :)
08 march-- holiday and i spent most of my time in front of pc, watching BOF
haha that time sgt addicted ngn cite tu..smpai mimpi2..hehe
05 april -- 1st time jumpe along's boyfriend. 1st impression : well not bad.
he bought me mcflurry~~tau ye cmane nak bodek?
07 april -- abah & mak 30th anniversary-all siblings balik-dinner ramai2
27 may -- final uefa barcelona vs man u..yesss barca menang :)
29 may -- gi tengok konsert yuna kat bale 13.. bes gle..accidently falling in love with
yuna's drummer..hehehe
30 may -- tengok konsert lagi, kali ni bunkface, shila ngn hujan..boleh tahan laa
16 june -- TWO YEARS AT MSU
25 june -- someone masuk uitm. erk sape? biarlah rahsia.
04 july -- my abah kena demam chikugunya..sobssss..IT'A VERY PRICKING LOOKING
HIM SICK
08 july -- teman dayah masuk singing competition..i'll always love youuuuuu
17 july -- although tak suke man u, tp hepi gaks man u datang bukit jalil
18 july -- man u vs mesia, 3-2. not bad
16 august -- anniversary angah ngn abg syarul.
26 august -- bebuka puasa ngn adib, sarah, nabila, dayah kat kfc then smayag kat
masjid shah alam..also 1st time jumpe in real volksvogen toureg.besnye
09 sept -- my heart broke. woundless pain.
18 sept -- my lappy hampir dicuri..alhamdulilah masih rezeki..
19 sept -- terpecahkan pasu feveret mak a day before raya..haru
25 oct -- ALONG'S WEDDING.. kegembiraan yg undefined
19 nov -- dpt result sem 3..ohh lalalaa..
2 dec -- pegi wet world..best :)
3 dec -- 14 A banjir. x best :(
15 dec -- in love with JS's novel..esp SYUD's..wahahaha
23 dec -- i love my friends..unexpected
25 dec -- BBQ day..
31 dec -- bought aA+bB also kain cotton..tercapailah hasrat :)

see, macam2 blaku dalam setaun ni kan? kita je tak sedar..

so I Wishing you a fabulous 2010 with full of great achievements and experiences.
A meaningful chapter waiting to be written HAPPY NEW YEAR!

p/s : sorry post kali ni boring sket...






0 comments: