Wednesday, November 25, 2009

adakah belog aku ni belog hiburan?




title entri aku begitu kerana dua-tiga menjak nih aku
asik bcakap psl entertainment.
aku tau maybe ade antara reader yg meluat lg mnyampah.
mcm la aku sorg je yg tau psl dunia hibuaran kan? tp xpela.
dah ini minat aku,ini yg aku suke.
nk jd columnist mungkin susah bg aku.
so dgn cara nilah aku boleh kongsi latest info
psl something yg aku ske.oh stop atirah.crap.

dlm entri b4 ni, aku ade cite yg aku suke satu filem hindi
ni yg btajuk NEWYORK.
aku mgaku, lps DOSTANA, filem ni bole dianggap
filem cinta-zaman-sekarang yg boleh diberi 7 out of 10.
ala stakat adegan tak senonoh tu, filem melayu pun dh ade skg.
yg penting, lagu dari dua2 filem ni mmg best.
try bukak youtube and carik lagu hai junnoon.
best dan bermaksud.
serius.tonton dan hiburkan diri anda.wah~~~
kpd sape2 yg suke tgk filem hindi, sila menonton 2 filem ini ye.


oh ye, satu lg sebab yg korg patut tengok filem
NEWYORK ni sebab filem ni dipilh
sbg filem pmbukaan kpd Cairo International Film Festival, 2009
FYI, filem hindi sangat susah nk jadik filem pmbukaan mne2
festival filem,even in malaysia.
ini disebabkan majoriti filem pmbukaan utk mne2 festival filem
normalnye dtg dari negara
omputih dan dilakonkan oleh plakon
hollywood class A.
so kalo nk diikutkan, plakon2 filem ni bukanlah name besar.
xdela mcm Datuk SRK.
tp, kekutan filem ni dtg dari jln cerita yg best lg mghiburkan.
huhu...brape yashraj film baya kat ko suruh promote2 ni? hehehe
anda pikir2kan lah ye?

si kacak 'oh panaslah'

0 comments: