Tuesday, November 24, 2009

kipas-susah-mati-SoeulMate



aku adelah antara bejuta fan drama boys over flower
er aku harap kalo korang bukan fan citer ni,
sekurang-kurangnye korang penah dengar pasei drama cambes nih
(sungguh outdated betul anda nih)
er dan, kalo korang memang tak minat tgk drama2 ni, apetah lg drama korea,
sila jgn bace entri ini, dengan erti kata yg sama, sila berambus.HAHA SARCASTIC
baiklah, untuk korang yg minat dgn BOF@nak terus bace@xnak berambus dari belog tak best ni,
aku nak war-war kan yg ade sorang peminat fanatik drama ni,
atau lebih tepat ade sorg fan yg sangat obses kpd pelakon tambahan@kawan kpd hero& heroin
utama drama best ni yg sanggup mengadap pc lebih dari yg sepapatutnye, dan juga telah
bersengkang mata utk mengeditbeberapa drama untuk menjadi satu drama lain,
dan akhirnye terhasilah sebanyak 8 episod drama baru.
yg penulis perasan, fan yg fanatik tu telah mengolah 2 drama iaitu BOF dan East of eden
hehe what the explanation huh?
so in short, kalo korang betul suke tgk drama2 korea, nak tau ape best sgt pasal bof ni,
sanggup bazirkan mase nk tgk drama,suke melihat kehenseman kimbum, suke
melihat kecomelan SoEun, dan juga suke melihat kreativiti sorg peminat fanatik,
aku sgt mencadangkan agar korang tgk drama ni.
ade di youtube, tekan saje MOIRAI -minidrama
jgn tanye aku ape maksud moirai tu, sbb korang akan tau sendirik nanti.
oh ye, aku baru tgk smpai episod ke 6, lg 2 episod tu, tak kuar lg.
kalo sape2 tau yg 2 episod tu dh kuar, sile bgtau aku ye.

OH MINTAK MAAP LA BNYK2, AKU XKAN LETAK DRAMA YG AKU SEBUT DIATAS KAT SINI,
SEBAB AKU PUN TENGOK KAT YOUTUBE. harap maklum

hah kat bawah ni khas utk sape2 yg tak kenal Kimbum & SoEun.
note: kimbum ialah lelaki, soeun pula ialah pompuan ;)











er pesanan penaja : kalo nk tgk youtube diatas, sila tekan pause pd muzik latar, tp taktau la
kalo anda suke dengar lagu double.
SELAMAT MENONTON!!!









0 comments: